5 פצועים בפעולות התגרות בירושלים
בלילה האחרון, 3 באפריל, תקפו פורצי הבית ישראלים במספר פעולות התגרות ברחבי ירושלים. הפעולות, שהתרחשו בשכונות שונות, כללו ירי רובים ופצצות נפץ, וגרמו ל-5 פצועים, ביניהם 2 חיילי צה"ל.
הפעולות החלו בשכונת א-טור, שם תקפו פורצי הבית חיילי צה"ל, וגרמו ל-2 פצועים. לאחר מכן, תקפו פורצי הבית ישראלים בשכונת שועפאט, שם פצועה נפצעה קשה.
המשטרה פתחה בחיפושים אחר המחבלים, והפעולות עדיין נמשכות.
האירועים האלה הביאו להגברת התערבות הביטחונית בעיר, והמשטרה קבעה ריסון חסום באזורים מסוימים.
**מקור:** סוכנות הידיעות הישראלית.
0 Comments