7 חיילי צה"ל נהרגו במהלך פעילות צבאית בסיני


בשעות הקרובות, מדינת ישראל ספגה את אחת האבדות הכבדות ביותר בשנים האחרונות. 7 חיילי צה"ל נהרגו במהלך פעילות צבאית בסיני, בעת שביצעו משימה באזור הגבול עם מצרים. לפי מקורות צבאיים, הפעילות הצבאית התבצעה באזור שליד הגבול, כאשר חיילי צה"ל ניסו לפגוש במחבלים. האירוע נכון לעת כתיבת הדברים, נמצא בעיצומו, והממשלה פתחה במאמצי יציאה. מקורות רשמיים דיווחו כי האבדות הכבדות הללו יגרמו לבקיטוע המשא ומתן בין ישראל למצרים. הממשלה נקטה בצעדים להפחתת הלחץ, והנציגות החוץ-פרלמנטרית של ישראל נפגשה עם נציגי מצרים.

Post a Comment

0 Comments