נשיא ארצות הברית וראש הממשלה ישראלי מחפשים להשתפר את יחסי המדינות
במסגרת ביקורו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בישראל, שנערך בעבר, נחתמה הסכם חדש בין שתי המדינות. ההסכם, שטרם נחשף בפורמט מפורט, נועד לשפר את יחסי המדינות ולחזק את הקשרים ביניהן.
פרטי ההסכם עדיין לא פורסמו באופן רשמי, אך על-פי מקורות בכירים, ישנם שני נושאים עיקריים שנדונו במסגרת ההסכם. האחד קשור לביטחון, והשני לפיתוח כלכלי.
לפי המקורות, ההסכם יכלול הסכמה להשקעה כספית גדולה של ארצות הברית בישראל, ובנוסף, תוכנית לפיתוח יחסים תרבותיים וחינוכיים בין המדינות.
נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, וראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגשו במסגרת הביקור, ודיברו על הסכם החדש.
0 Comments