מאות אזרחים הפגינו מחוץ לבית הנשיא, תוך כדי שהם קראו לביטול ההסכם הגרעין עם איראן.
הפגנה נגד הסכם הגרעין עם איראן, שנחתם ב-2023, נערכה הלילה מחוץ לבית הנשיא, בפריז. מאות אזרחים הגיעו למקום, תוך כדי שהם קוראים לביטול ההסכם, אשר נחשב על ידי רבים לפגיעה בביטחון הלאומי של ישראל.
"אין לנו סבלנות לפגיעה בביטחון הלאומי שלנו", אמר אחד המפגינים. "הסכם זה הוא ניצחון לאיראן, ואנו לא נסבול את זה".
הפגנה זו היא האחת הגדולות ביותר שנערכה בישראל מאז חתימת ההסכם. היא נערכה תחת איומים מצד השלטונות, אשר קראו לאזרחים להימנע מהפגנות.
למרות זאת, האזרחים יצאו לרחוב, תוך כדי שהם קוראים לביטול ההסכם ולהגנה על ביטחון הלאומי של ישראל.
0 Comments