שר הביטחון, יואב גלנט, הביע היום התנגדות חריפה לאיומים של איראן, והסביר שישראל תמשיך להגן על עצמה, נגד כל סכנה.
בריאיון לכאן, אתר החדשות של צה"ל, הביע שר הביטחון, יואב גלנט, התנגדות חריפה לאיומים של איראן, וציין שישראל "לא תישאר עם ידיים רופפות" במסגרת הגנתה. "אנו נמשיך להגן על ישראל, נגד כל סכנה", אמר גלנט. "אנו נמשיך להיות חזקים, נמשיך להיות ערנים, ונמשיך להגן על עצמנו ועל עם ישראל."
בנוסף, הביע גלנט הערכה גבוהה מאוד לכוחות המגן, ואמר ש"אנו נמשיך לעבוד יחד, כדי להבטיח את ביטחון המדינה".
הביקורת של גלנט נובעת מאיומים של איראן, שקראה לאספת כוחות נגד ישראל, וציינה ש"ישראל תהיה הקורבן הבא של האסלאם".
איראן, שהיא מדינה אסלאמית, תומכת בארגוני טרור, כגון החזבאללה וחמאס, שהם אויבי ישראל.
0 Comments