שר הביטחון: "אנו לא יודעים אם יש נשק גרעיני בישראל, אבל אנו עומדים להגנה"


שר הביטחון, יואב גלנט, הצהיר כי ממשלת ישראל עומדת להגנה ולשמירת ביטחון האזרחים, גם אם יש נשק גרעיני בארץ

השר גלנט הגיב לשאלות על סיור שערך בנגב, ואמר: "אנו לא יודעים אם יש נשק גרעיני בישראל, אבל אנו עומדים להגנה ולשמירת ביטחון האזרחים. אנו עושים כל מה שבידינו למנוע גילוי נשק גרעיני, ואנו עומדים להגנה כנגד כל סכנה."

השר גלנט הוסיף כי "אנו לא יודעים מי הסיכויים להצטייד בנשק גרעיני, אבל אנו עושים כל מה שבידינו למנוע זאת. אנו עומדים להגנה, ואנו עושים כל מה שבידינו לשמור על ביטחון האזרחים."

השר גלנט נכח בסיור שערך בנגב, ובו הוא נפגש עם קציני צבא ועם אזרחים. השר גלנט הצהיר כי "אנו עומדים להגנה, ואנו עושים כל מה שבידינו לשמור על ביטחון האזרחים."

Post a Comment

0 Comments