כלי רכב ניזוקו, אזרחים נפצעו
בליל שלישי, התקיימה התקפת טילים באזור הנגב, כאשר כלי רכב ניזוקו ואזרחים נפצעו. על פי מקורות בצה"ל, טילים שוגרו מרצועת עזה אל אזור הנגב, וגרמו לנזק לכלי רכב.
"מדובר באירוע של טילים, שגרמו לנזק לכלי רכב. כל האזרחים שנפצעו זכו לטיפול רפואי", אמר נציג צה"ל.
אין מידע על נפגעים חמורים. הפיגוע נחקר על ידי צה"ל, ומודיעים על חקירה.
"אנחנו עוקבים אחרי האירוע, ואנחנו עובדים על חקירה", אמר נציג צה"ל.
האירוע נחקר, ומודיעים על עדכונים נוספים.
0 Comments