|


בעקבות פיצוץ הטילים באוקראינה - ישראל ואוקראינה חוזרות לשיתוף הפעולה הביטחוני

שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לאוקראינה חוזר לשורות הפעילים, לאחר שנים של חירוף בין המדינות.

בעקבות פיצוץ הטילים באוקראינה, אשר גרם ל-5 הרוגים, ישראל ואוקראינה חזרו לשיתוף הפעולה הביטחוני. השיתוף הביטחוני, שהיה חשוב לשתי המדינות, נוצל בעבר לצורך מלחמה בטרור, וכן למלחמה בארגוני טרור.

במהלך פגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, יואב גלנט, לנציגי הצבא האוקראיני, השניים הסכימו לחדש את שיתוף הפעולה.

כך, ישראל ואוקראינה חוזרות לשורות הפעילים, ומחזקות את השיתוף הביטחוני, לאחר שנים של חירוף.

בעקבות פיצוץ הטילים, ישראל הגיבה בצורה מידית, והפעילה את שירות המודיעין, כדי לספק לאוקראינה מידע, המסייע לה למנוע פיצוצים נוספים.

בעתיד, ישראל ואוקראינה ימשיכו לשתף פעולה, כדי לסייע לאוקראינה, ולהגדיל את השיתוף הביטחוני.

Post a Comment

0 Comments