מתקפה חדירה לשטח ישראל
בשעות הקטנות של הבוקר, ישראל ספגה מתקפה חדירה של רקטות וטילים מאזור דרום לבנון. המתקפה, שכללה יותר מ-20 יחידות, התרחשה באזור הגבול הצפוני של המדינה.
המערכת הביטחונית הישראלית דיווחה כי ארגוני טרור שונים, בהם חזבאללה, חשודים באחריות למתקפה. הקצינים הבכירים בצה"ל הכריזו כי הצבא עומד להגיב באופן חד-צדדי, וכי ישראל עומדת לפעול כדי להחזיר את השליטה באזור הגבול.
המתקפה הביאה לפציעתם של שני אזרחים, ולנזק רב בבתים ובכלי רכב. המצב באזור הגבול נותר רגיש, והאזרחים נדרשים להשאר במחבואים.
**מקור:** ynet.co.il, idf.il
0 Comments