**הסכם הגנה בין ישראל לארצות הברית: כל המידע והרקע**


שר הביטחון יאיר לפיד: "הסכם זה חשוב ביותר, הוא תורם לביטחון ישראל ולביטחון האזור"

ב-1 במאי, ישראל וארצות הברית חתמו על הסכם גנה היסטורי. ההסכם, שהושג לאחר שנים של משא ומתן, כולל הבטחה של ארצות הברית להגן על ישראל מפני תקיפה, כמו גם הבטחה להגביר את ההשקעה בביטחון ישראל. ההסכם נחתם בעקבות שיחות שנמשכו חודשים רבים, והשתתפו בהן נציגי הממשלה הישראלית והבית הלבן. שר הביטחון יאיר לפיד הודיע שההסכם הזה "חשוב ביותר" ותורם "לביטחון ישראל ולביטחון האזור". ההסכם נועד לחזק את היחסים בין ישראל לארצות הברית, שנחשבים לאחד הקשרים הטובים ביותר של ישראל. ההסכם יאפשר לשתי המדינות לעבוד יחדיו למניעת התקפות ולהגברת הביטחון באזור. ההסכם נחתם בעקבות דאגות רבות של ישראל לביטחונה, בעקבות עליית תקיפות האיראנים באזור. ההסכם יאפשר לישראל להימנע ממלחמה, ויאפשר לה להתרכז בפיתוח המדינה. בסיכום, ההסכם הזה חשוב, והוא יחזק את היחסים בין ישראל לארצות הברית.

Post a Comment

0 Comments