בעקבות הבחירות האחרונות, עלה חשש של חיסול התוכנית לבניית תחנת הכוח הגרעינית "סולטאן" מצד הממשלה החדשה. התוכנית, שהושקה ב-2010, נועדה לשפר את יכולת האספקת החשמל במדינה, אך עד כה, רק 35% מהעבודות נעשו.
אף על פי שהממשלה החדשה הכריזה שהיא תבדוק את התוכנית, חלק מהפוליטיקאים טוענים שהציפיות נקטעו. "אנחנו חוששים שהתוכנית תינתן לפס קיץ", אמר חבר הכנסת מהמפלגה השמאלית.
אך, ישנן סיכויות שהתוכנית תמשיך להתקדם. "אנחנו חושבים שהתוכנית עדיין ישנן סיכויות להצלחה", אמר סגן השר לאנרגיה. "אנחנו עובדים על פתרונות להפסקת העבודות".
הציפיות לאספקת החשמל במדינה נקטעו, אך עדיין ישנן סיכויות שהתוכנית לבניית תחנת הכוח הגרעינית "סולטאן" תמשיך להתקדם.
0 Comments